На впровадження електронних державних послуг може піти 4-5 років

05.09.2019


"Є три головні проблеми: фінансування, це оціночно, не менше 100 млн доларів, необхідність оновлення технічного парку обладнання, яке забезпечує роботу реєстрів із закупівлею ліцензованих програм, і навчання користувача, – каже виконавчий директор Економічного дискусійного клубу Олег Пендзин. – Коли держструктури переводили на електронний документообіг, а також впроваджували систему закупівель Prozorro, на це пішло 2 роки". 

Читать дальше

"Держава в смартфоні": послугами онлайн користуються лише 5% українців

04.09.2019


Адмінпослугами в режимі онлайн користувалися лише 5% респондентів, опитаних в рамках дослідження щодо оцінки населенням України якості надання адміністративних послуг. Про це розповіла директор Фонду «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва» Ірина Бекешкіна під час пресконференції “Якість адміністративних послуг в Україні: що змінилося за останні п’ять років?” в Укрінформі.

Читать дальше