Назад к списку

"Держава в смартфоні": послугами онлайн користуються лише 5% українців

04.09.2019


Адмінпослугами в режимі онлайн користувалися лише 5% респондентів, опитаних в рамках дослідження щодо оцінки населенням України якості надання адміністративних послуг. Про це розповіла директор Фонду «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва» Ірина Бекешкіна під час пресконференції “Якість адміністративних послуг в Україні: що змінилося за останні п’ять років?” в Укрінформі.


  “Щодо держави у смартфоні. Все ж таки лише 5% населення вже користувалися адміністративними послугами онлайн. Це, звичайно, треба розширювати, тому що їх мало. Але при цьому не треба забувати, що згідно з нашим останнім опитуванням, взагалі інтернетом користуються в Україні 70% населення, 30% - інтернетом не користується. Причому дуже часто ці 30% це саме ті люди, які найбільше потребують адміністративних послуг”, - розповіла Бекешкіна.


Вона вважає, що “державу в смартфоні” варто впроваджувати, але перш за все необхідно розширювати коло користувачів послуг.


Згідно з дослідженням, найчастіше опитаними респондентами використовувалися сервіси Міністерства соціальної політики — 47,4%, що пов’язано з великою кількістю звернень за послугами соціального характеру, а також - Міністерства юстиції та Державної фіскальної податкової служби - 30,3% та 22,6% відповідно.Дослідження проведене Фондом “Демократичні ініціативи” імені Ілька Кучеріва спільно з соціологічною службою Центру Разумкова з 12 по 17 липня 2019 року на замовлення Центру політико-правових реформ у межах проєкту “Посилення ролі громадянського суспільства у забезпечення демократичних реформ і якості державної влади”, що здійснюється за підтримки Європейського Союзу.


Було опитано 2018 респондентів віком від 18 років в усіх регіонах України, за винятком Криму та тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей.Теоретична похибка вибірки не перевищує 2,3% з імовірністю 0,95.


Джерело Ukrinform.com